søndag den 10. oktober 2010

Et fast greb om skaftet


Bare rolig! Det er penneskaftet, der er på tale. Jeg har i den sidste tid – endnu en gang – været optaget af mulighederne med tusch og pen. Samtidigt laver jeg fra tid til anden nogle ting med flydende, sort akvarel i nogle lidt større formater.

Ellers må jeg sige, at en del af tiden går med at sætte sig ind i Photoshop, Indesign og Deramweaver. Det sidste er jeg ikke nået til endnu og jeg har lovet min hustru ikke at falde for fristelsen at kreere en hjemmeside med en masse effekter og blinkende lamper etc. Men det har lange udsigter inden jeg behersker Dreamweaver – og for den sags skyld de andre programmer.

Jeg har netop anskaffet mig den nyeste CD med John Mellencamp – og her er der i sandhed tale om ”back to roots”. Denne fremragende plade lyder, som den er optaget med en enkelt mikrofon i studiets loft. Den er faktisk i mono! Men ikke desto mindre er det den foretrukne lydgiver på værkstedet i denne tid.