lørdag den 2. januar 2016

Silkeborgsøerne - Langsø

Jeg er lidt i tvivl om, hvorfor i alverden jeg laver nogle små filmklip af cirka halvandet minuts varighed med udgangspunkt i Silkeborgsøerne.

Jeg har malet og tegnet fra lokaliteterne siden foråret, og nu er det faktisk vinter; og i serien af små videosekvenser er jeg nu nået til Silkeborg Langsø.

Jeg tror muligvis, at årsagen til, at jeg laver disse film, kunne findes i, at det giver mig mulighed for at spille underlægningsmusik på én af kontorets mange guitarer.

Med andre ord: Når man har siddet og redigeret i nogen tid afsluttes hele seancen med indspilningen af musikken. Det sjove bliver således gemt til sidst.

Jeg synes, det lyder plausibelt, og musikken i forbindelse med det aktuelle klip er indspillet på en klassisk guitar... Sådan én, hvor de tre af strengene er lavet af nylon og de tre dybeste af stål.