tirsdag den 3. maj 2016

Ikke flere nye værker på "fjæsen"

Jeg har i de seneste måneder lagt mine nyeste værker - akvareller, tegninger, malerier etc. - ud som såkaldte coverbilleder på det sociale medie Facebook; men den praksis stopper nu.

Årsagen: De kommentarer, der bliver gengivelserne til dels, er simpelthen for dumme! Hvis de havde været morsomme og/eller sarkastiske, havde jeg såmænd ikke haft problemer med dem; men niveauet er ganske enkelt for lavt.

Af én eller anden mærkelig årsag, er det faktisk næsten altid kvinder, der kommenterer på denne måde... Men hvis jeg lægger hjernen i blød, kommer jeg sikkert også i tanker om en enkelt herre, der ikke kan finde et passende niveau at kommentere ud fra - og /eller en enkelt kvinde, der kommenterer begavet og sympatisk.

Man kan dog stadig se de nyeste arbejder på denne blog og på min hjemmeside. Jeg uploader også med rund hånd på fotositet flickr.com.